16 Aralık 2011 Cuma

Edepsiz Reklamlar

Şu biscolata reklamlarının bir ilk olduğunu düşünürdüm. Hani seksi kadınlar yerine seksi erkeklerin oynadığı, erkeklerin bakışlarıyla ekranı delip geçtiği reklamlar olarak. Meğerse bu biscolata reklamlarından önce bunların çok daha abartılı olanları çekilmiş. Geçen gün kuzenim sayesinde keşfettim telefondan izlettirmişti. Bugün de o reklamları paylaşmak istedim. Sitede araştırdığım kadarıyla 15 reklam çekilmiş seri olarak ben burada en edeplilerini paylaşacağım. Gördüğüm kadarıyla Reversa isimli bir krem reklamı, sitesi de buymuş hatta. Şirket fikir değiştirip tekrar kadınlarla çalışmaya karar vermiş sanıyorum. Çünkü sitede ki tüm görseller de kadınlar kullanılmış. Reklamları izleyince bunun kremle ne ilgisi var diyebilirsiniz, tabii reklamın sonunda hala krem reklamı olduğunu hatırlıyor olursanız... İyi seyirler...





Bu kadarının yeterli olduğunu düşünüyorum. Eğer diğer reklamları merak edip de görmek isterseniz şuraya bir göz atabilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder