14 Aralık 2011 Çarşamba

Etkileyici Tipografik Afişler

Bugün de internette dolanırken baktım ki karşıma güzel güzel tipografik afişler çıktı. Sonra ben de iyice araştırdım daha iyileri var mı kimler neler yapmış görmek istedim. Epey bir şeyler buldum. Sanatçıların web sitelerini, özgeçmişlerini hatta nerede yaşadıklarını bile inceledim. Afişlere baktıkça daha çok bakmak isteyeceksiniz. Renkli renkli hepsi de. Ben şöyle bi toparladım yüze yakın afiş birikti elimde. İçlerinden en çok beğendiklerimi buraya ekleyeceğim. Eğer vaktim olsaydı afişlerin altına sanatçı isimlerini de eklerdim ancak sağdan soldan toparladıklarım da olduğu için hangisi kimin çalışması ayrıştırabilmem mümkün değil. Ekleyeceğim afişlerin sanatçılarından özür diliyorum. Bir çok afişe de buradan ulaştığımı söylemek isterim. Evet buyrun bakın içiniz açılsın.






















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder